کرمانشاه چهارشنبه ۲۲ مرداد تعطیل شد رئیس سازمان هواشناسی: بارش‌های پاییز هم منابع آبی از دست‌رفته را جبران نمی‌کند هرمزگان روز چهارشنبه ۲۲ مردادماه تعطیل شد کردستان چهارشنبه تعطیل شد هشدار زرد هواشناسی برای آب‌های جنوب کشور استرداد متهم کلاهبرداری ۱۶۷ هزار دلاری به ایران با همکاری اینترپل سمنان چهارشنبه تعطیل شد قم چهارشنبه تعطیل شد دیدار اژه‌ای با مدیران رسانه‌ها؛ فراخوان اصلاح قانون مطبوعات؛ چند نقد جدی به قوه قضائیه اختلال در اینترنت برخی کاربران از ساعاتی پیش/ علت چیست؟ پیش بینی کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور/ احتمال بارش رگباری و پراکنده در نقاط مختلف وزیر بهداشت: امسال شش هزار تخت بیمارستانی افتتاح می‌شود انهدام ۸۱۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سال جاری اتصال برخط سازمان تأمین اجتماعی به دفاتر ثبت اسناد و املاک کشور اولین ربات انسان‌نمای طبل‌زن دنیا را بشناسید توزیع دارو در موکب‌های مرز مهران ممنوع شد

هدف از کنترل بلیت مسافران مترو چیست؟

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران هدف از کنترل بلیت مسافران مترو را بیان کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۲۳ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 14
کد خبر: ۱۶۳۳۸

به گزارش راهبرد معاصر ، اوایل اردیبهشت ماه بود که نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران ضمن اعلام نرخ بلیت مترو در سال 98 از اجرای طرحی خبر داد که بر اساس آن بلیت مسافران مترو به صورت رندومی کنترل می‌شود.

 

وی در توضیح اجرای این امر اعلام کرد که کرایه اخذ شده از مسافر صرفا جهت استفاده از مترو برای حداکثر مدت زمان لازم برای طولانی ترین سفر یعنی 2 ساعت پس از ثبت ورود به ایستگاه است بنابراین بلیت مسافران درطول سفر کنترل می‌شود و در صورت طولانی شدن مدت زمان سفر بیش از دو ساعت، مسافر باید دوباره نسبت به تهیه بلیت یا پرداخت از طریق کارت بلیت اقدام کند.

 

با گذشت چند ماه از طرح این موضوع خبری از هدف و روند اجرای آن نشد اما فرنوش نوبخت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراین باره اظهار کرد: این اقدام برای حذف افرادی که تنها هدفشان از حضور در مترو سفر نیست اجرا شده است تا با حذف افراد اضافه محیط آرام تری را برای مسافران ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر این طرح به صورت رندم در بین مسافران اجرا می‌شود.

منبع : فارس

ارسال نظر